מסע ברכבת בחורף

מרץ 1, 2022 0 By admin

[ad_1]

נסיעה ברכבת היא חוויה מעניינת. זה מקסים את המוח שלנו ומשמח אותנו. יש לי הזדמנות להשתתף בטקס הנישואין של חברי בעונת החורף שעברה. חבר שלי גר בקנטון לאהור. קיבלתי מושבים שמורים לכל החברים ובני המשפחה שלי בתא המחלקה הראשונה מפשוואר ללאהור ברכבת סופר אקספרס. ביום המסע קמנו מוקדם בבוקר והכנו את עצמנו למסע. שכרנו ריקשה להובלה שלנו. זה לקח כמעט שעה להגיע לתחנת הרכבת העירונית Peshawar.

באופן דומה, נכנסנו לרכבת ומצאנו את המושבים שלנו ליד החלונות. הרכבת התחילה לנוע לאט. כשחצתה הרכבת את הרציף, היא הגיעה למהירות מהירה בהדרגה. עד מהרה הוא רץ מהר מאוד ואחרי שעה וחצי הוא הגיע לעיר אטוק. נשאתי איתי כמה רומנים, מגזינים ועיתון. במשך זמן מה, אני וחבריי קראנו אבל מוחנו הרגיש משועמם עקב הקריאה. הבטנו החוצה דרך חלון הרכבת, זה נתן לנו מראה מקסים. ראינו שדות ירוקים, חורשות עצים ויערות מחלון הרכבת הנוסעת. ראינו גם חקלאים חורשים בשדות. ואז הרכבת שלי הגיעה לתחנת Rawalpindi. אכלנו את ארוחת הערב שלנו כאן בדוכן האוכל על רציף הרכבת. היה הרבה עומס. הרוכלים והרוכלים מכרו את מוצרי המזון והמשקאות. עד מהרה, השומר שרק והניף את דגלו הירוק והרכבת החלה לנוע לאט. נכנסנו לתא שלנו והרכבת יצאה מהתחנה.

זוג מחו"ל עלה בתא שלנו מתחנת Rawalpindi. בני הזוג היו מנומסים מאוד בהתנהגותם. שאלתי מהם על ארצם. האיש מיד צייץ שהוא שייך לספרד. ואז, גם הבעל וגם האישה התחילו לספר עובדות על ספרדית. הם גם השוו את אותו הדבר עם העובדות והמידע על פקיסטן. אשתו דיברה מאוד על נשיות פקיסטנית. היא שיבחה את היופי וההתנהגות של נשים פקיסטניות. היא גם שיבחה את התרבות, הציוויליזציה, המקומות ההיסטוריים והמיקום של אינטרסים דתיים בפקיסטן. שניהם התרשמו עמוקות מהפאר של פנג'אב. הפולקלור והפסטיבלים שלה זכו להערכה רבה על ידם. השיחה עם הזוג הזר היה די מעניין ולומד עבורי. הם גם סיפרו את ההיסטוריה והתרבות הקצרה של ספרד.

היה לילה והיה חושך בחוץ. הרוח המצמררת החלה לנשוב. הרכבת שלי התקרבה ליעדה. הרכבת עצרה בתחנת הרכבת גוג'רנוולה. גם שם הוחלף המנוע. לאחר מכן, הרכבת יצאה לכאן בתחנת הרכבת גוג'רנוולה ורצה במלוא המצערת. הרוח החודרת חדרה מבעד לחלונות הפתוחים. הרכבת הגיעה ללאהור בשעות הבוקר המוקדמות. פגשתי את חבר שלי בתחנת הרכבת שהגיע לקבל אותנו. לאחר מכן, שנינו נסענו לביתו. זה היה מסע נעים. זה הוסיף הרבה לניסיון ולידע שלי.