קורג היא סקוטלנד של הודו

פברואר 8, 2022 0 By admin

[ad_1]

קורג, 'סקוטלנד של הודו' הידוע גם בשם Kodagu, הוא מחוז כפרי במדינת קרנטקה בדרום מערב הודו. כדי לחקור את קורג, אנחנו צריכים לפחות שבוע. אבל איכשהו, הצלחתי לבקר בכמה מקומות טובים תוך יומיים בלבד. אז אם יש לך רק יומיים לחקור את קורג, אז התוכנית שלי עשויה להתאים לך. הזמן הטוב ביותר ליהנות מהשלווה של המקום היפה הזה הוא מיוני עד מרץ. ביקור בקוורג הן במונסון והן לאחר מונסון הם פינוק לעיניכם. במהלך המונסון, גשם כבד וערפל מעצימים את היופי. לאחר מונסון, כל קורג יהיה מאוד צונן וירוק. Coorg היא יעד לכל סוגי המטיילים. יש בו תחנות גבעות, מקדשים, חומות מים, ספורט אתגרי כמו טרקים, רפטינג, מקומות לטיולים בחוות ועוד הרבה.

אנשים שם בחוץ נהדרים באירוח, הם נותנים לך להישאר בבתים שלהם. בשל כך אתה זוכה לראות ולחיות על פי אורח חייהם. הם לא נותנים לך להרגיש שאתה רחוק מהבית. בגלל זה, הרעיון של שהייה בבית מפורסם בקוורג. שהייה בבית היא גם חסכונית מאוד ומקום ידידותי לשהות בו במהלך החופשות שלכם.

רשמתי את המקומות התיירותיים שאליהם כדאי לבקר בטיול היומיים שלנו לקוורג. התאריך היה קבוע והיינו צריכים למצוא מקום לינה בקוורג. מכיוון שזה היה סוף השבוע וגם סוף השנה, כבר כל המלונות והאירוח הביתי היו מלאים ומעט במחיר מופקע. אחד מחבריי עשה שימוש באנשי הקשר שלו והצליח למצוא בית טוב ליד העיר וירג'פט.

מכיוון שאני ממנגלור, הטיול שלי מתחיל מהמקום הזה בלבד. התחלנו ב-30 בדצמבר מוקדם בבוקר בסביבות השעה 6:00 בבוקר הנסיעה בשעות הבוקר המוקדמות היא הרבה יותר טובה, מכיוון שפחות תנועה ונופי בוקר של גבעות כל כך מהפנטים. פנינו לכיוון העיירה Madikeri hill Station בקוורג שנמצאת כ-138 ק"מ ממנגלור ולוקחת כ-3.30 שעות נסיעה. קורג ומנגלור מחוברים היטב עם כביש מדינתי טוב מאוד. בדרך, היינו צריכים לבחור שניים מחברינו מפוטור. אכלנו את ארוחת הבוקר שלנו בפוטטור ובחרנו את שני החברים האלה ויצאנו לכיוון קורג. מיד אחרי שעוברים על פני סאליה, מתחילה Sampaje ghat. חווית נהיגה מדהימה מתחילה מכאן, זה 55 ק"מ של נסיעה חלקה ועלייה מוקפת הרים יפים.

לפי התוכנית שלי הביקור הראשון שלנו היה במנזר Namdroling Nyingmapa או במקדש הזהב בקושלנגרה שנמצא בסביבות 31 ק"מ ממדיקרי. הגענו לשם בסביבות השעה 10:00 בבוקר. מנזר Namdroling Nyingmapa הוא מרכז ההוראה הגדול ביותר של שושלת Nyingma של הבודהיזם הטיבטי בעולם. Namdroling הוקדש במיוחד ללימוד, תרגול ושימור של הבודהיזם הטיבטי של Vajrayana והיא ביתם של למעלה מ-5000 נזירים טיבטים. אתה יכול לראות אדריכלות יפה בסגנון טיבטי ויצירות אמנות במקדש זה ובסביבתו. המקום הזה כל כך שקט ושליו והמקום הטוב ביותר למדיטציה. בילינו כמעט 1.30 שעות במקום הזה ואז החלטנו לצאת ליעד הבא שלנו, דובארה – מחנה פילים.

בדרך לדובר יש עוד שני מקומות בהם תוכלו לבקר אם יש לכם מספיק זמן. אחד הוא סכר Harangi והשני הוא Kaveri Nisargadhama. לפני שאתם מבקרים בסכר Harangi, בררו האם יש מספיק מים והאם מותר לבקר בסכר. לא היו לנו תוכניות לבקר בשני המקומות האלה, ומכאן מיד הגענו לדובר. רפטינג בנהר ומחנות פילים הם האטרקציות העיקריות של דובארה. כדי לבקר במחנה הפילים יש לחצות את הנהר בסירה. כמו כן, אתה יכול לנסות רפטינג בנהר באותו מקום. המקום הזה כל כך צפוף לעתים קרובות, אז אני מעדיף שתבקרו במחנה הפילים ותעשו רפטינג בנהר במקום אחר בדרך חזרה לכביש הראשי. יש הרבה אתרי רפטינג בנהר. האטרקציה והריגוש של רפטינג בנהר תלויים בזמן שאתה מבקר במקום הזה. במהלך העונה הגשומה, זה יהיה הרפתקני מדי מכיוון שתהיה זרימת מים חזקה. אבל בזמן הזה הנהר רגוע מאוד, עדיין אתה יכול לחתור וליהנות. לאחר חתירה ורפטינג במשך כמעט 45 דקות, היינו מותשים ורעבים. אכלנו את ארוחת הצהריים במסעדה הקטנה הסמוכה, שם נהנינו מאוכל מקומי טוב וטעים.